نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا

روشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا

روشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور ولوو

 

هنگامی که شما حجم سوخت مورد نیاز برای تولید یک ژنراتور را مقایسه می کنید ، مجموعه دیزل ژنراتور ولوو نسبت به همتای های آنها از نظر مصرف سوخت کارآمدتر هستند. به عنوان مثال ، استفاده از یک دیزل ژنراتور ولوو در کاربردهای نفت و گاز در جایی که عرضه تقریبا بی حد و حصر گاز رایگان در سایت وجود داشته باشد ، منطقی نخواهد بود. با این وجود ، در یک سایت ساخت و ساز تجهیزات دیزل زیادی وجود دارد ، بنابراین دیزل ژنراتور ولوو انتخاب بهتری است.

هنگام انتخاب بین دیزل ژنراتور ولوو ، همچنین باید هزینه سوخت را با صرفه جویی احتمالی راندمان سوخت در طول عمر تجهیزات مقایسه کنید. اگرچه کارایی کمتری دارد ، اما گاز طبیعی به عنوان منبع سوخت ارزانتر از دیزل است. از آنجا که قیمت سوخت در نوسان است ، می خواهید در هنگام خرید به بازار سوخت بنگرید. اگر قیمت سوخت دیزل ژنراتور ولوو زیاد باشد ، ممکن است یک مجموعه ژنراتور گازی جذاب تر باشد. اگر قیمت سوخت دیزل پایین تر باشد ، ممکن است راندمان سوخت دیزل را به مقرون به صرفه ترین راه حل در طول عمر مجموعه ژنرال تبدیل کند. اصولاً دیزل ژنراتور ولوو در مورد کارآیی انتخاب بهتری هستند.

شما باید با توزیع کننده دیزل ژنراتور ولوو خود کار کنید تا تصمیم بگیرید کدام گزینه بهترین مقدار طول عمر را برای برنامه خاص شما فراهم می کند.

صرف نظر از کاربرد دیزل ژنراتور ولوو ، راندمان سوخت باید یکی از ملاحظات اصلی شما در هنگام خرید مجموعه ژنراتور باشد. از پس انداز سوخت تا هزینه کمتری برای مالکیت ، ژنراتورهای با مصرف سوخت مزایای بسیاری را برای کاربر نهایی فراهم می کنند.

همه دیزل ژنراتور ولوو CK Power راه حل های نهایی Tier 4 هستند و هزینه های عملیاتی را برای کاربر نهایی کاهش می دهند - ما به خود افتخار می کنیم. با این وجود ، از بین همه گزینه ها ، یک خط ژنراتور ثابت کرده است که از نظر کارایی سوخت ، از سایرین فراتر است: خط ما از راه حل های Tier 4 که از موتورهای جهانی Volvo Penta D13 استفاده شده است. در این پست قصد داریم مواردی را که باید هنگام انتخاب دیزل ژنراتور ولوو بر اساس راندمان سوخت ، انتخاب کنید ، مورد بررسی قرار دهیم ، از جمله اینکه برای استفاده از کدام سوخت و از نظر کدام محصولات استفاده کنید.

دیزل ژنراتور ولوو با دو گزینه کنترل الکترونیکی روی پردازنده تصویب شده از نوع موجود است: EVC یا MCC. EVC پلتفرم الکترونیکی خود ولوو پنتا با کنترل های یکپارچه و ویژگی هایی مانند سرعت پایین و کنترل کروز است. MCC گزینه ای برای اپراتور است . دیزل ژنراتور ولوو دارای یک عملکرد خودآزمایی است که نشان می دهد در صورت بروز نقص باید در راس باشد. موتور از طراحی کامپکت و تمیز برخوردار است و کلیه فیلترهای سیال به همراه پمپ آب دریا در انتهای عقب پورت قرار گرفته است که باعث می شود سرویس و نگهداری آن آسان شود.

  • ادمین ادمینی