نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا

روشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا

روشگاه سعدی ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور پراماک ، کامینز پاور ، ژنراتور استمفورد

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور پرکینز

هنگامی که شما می خواهید یک ژنراتور بسیار قابل اعتماد و با کارآیی کارآمد داشته باشید اما قدرت کمتری نسبت به دیگر ژنراتورها داشته باشد، دیزل ژنراتور پرکینز یک انتخاب عالی است.موتور دیزل ژنراتور پرکینز Perkins استفاده می شود و دارای همان عمر طولانی است که شما می توانید برابر موتور می توانید انتظار داشته باشید. بقیه ژنراتورها از نظر ویژگی ها و عملکردها همانند شما در ژنراتورهای بزرگ ما پیدا می شود. دیزل ژنراتور پرکینز مطابق استانداردهای انتشار U.S. و کانادا EPA Tier 4 است. این کوچکترین موتور دیزل Perkins است. این موتور 402 مدل تنها دو سیلندر و 0.5 لیتر دارد. دیزل ژنراتور پرکینز قوی، کارآمد است و می تواند نیازهای قدرت خود را با حداقل هزینه های عملیاتی برآورده کند. موتورهای پرکینز قابلیت های سرمایی چشمگیر را حتی در شرایط سخت تر دارند، و این انتخاب عالی برای استفاده در تولید برق است.

شرکت Perkins تولید کننده موتورهای با سرعت بالا مانند دیزل ژنراتور پرکینز است. برای اندازه کوچک، آن را در 3600 دور در دقیقه و نه 1800 دور در دقیقه مانند همه ژنراتورهای دیگر ما عمل می کند. این طراحی شده است و اغلب موتور بیش از اندازه از آن است. این همان ضمانت Perkins همان و هزینه های عملیاتی پایین است. موتورهای 1800 دور در دقیقه کمی آرام تر می شوند، اما این موتور هنوز هم آرام تر از موتور گاز طبیعی، پروپان یا بنزین است.

کنترل کننده ژنراتور DynaGen باعث استفاده آسان از دیزل ژنراتور پرکینز شما می شود. این دستگاه ابزار، حفاظت، و کنترل را فراهم نمی کند. تنظیم آن را به AUTO تبدیل می کند و برای شروع به صورت خودکار و یا با فشار یک دکمه، به صورت دستی آن را در صورت نیاز وارد می کنید. این که آیا شما درسرمای زمستان و یا آب و هوای گرم گرمسیری هستید، طراحی شده است که بتوانید بدون دردسر استفاده کنید. ضمنا در مقابل ضربه و ارتعاش و یا شوک حرارتی از خود محافظت می کند.

موتورهای Perkins عملکرد کارآیی و قابل اطمینان خود را در اختیار شما قرار می دهند. موتورهای دیزلی Perkins برای ژنراتورهای قدرت طراحی شده اند که هزینه های عملیاتی خود را با در اختیار داشتن قدرت عملکرد بالا قرار می دهند. طراحی جمع و جور آن موجب صرفه جویی در فضای شما شده و تراکم قدرت را در سطح جهان فراهم می کند. دیزل ژنراتور پرکینز در بیش از 80 سال در زمینه تولید برق در سراسر جهان مورد اعتماد بوده اند.

  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی